26°C
Vooral helder
Nieuws
Gemeente
112
Spelletjes
Contact
World Hockey League: Nederlandse hockeyers spelen gelijk tegen Nieuw-Zeeland
07 jun 2015, 20:56
•
Knipsels
Voeg toe als voorkeursbron op Google
BUENOS AIRES - De Nederlandse hockeyers hebben zondag in de World League in Buenos Aires het eerste puntenverliesgeleden. Oranje kwam in de derde groepswedstrijd, tegen Nieuw-Zeeland, niet verder dan een gelijkspel: 1-1.
Loading