World Hockey League: Nederlandse hockeyers spelen gelijk tegen Nieuw-Zeeland

07 jun 2015, 20:56Knipsels
BUENOS AIRES - De Nederlandse hockeyers hebben zondag in de World League in Buenos Aires het eerste puntenverliesgeleden. Oranje kwam in de derde groepswedstrijd, tegen Nieuw-Zeeland, niet verder dan een gelijkspel: 1-1.

Loading