Woede op woonwagenkamp Deutersestraat Den Bosch over vrijpleiten agenten na politie-inval

06 jun 2015, 11:16Knipsels
DEN BOSCH - Woede en onbegrip bij bewoners van het woonwagenkamp aan de Deutersestraat in Den Bosch over het vrijpleiten van politieagenten die betrokken waren bij de grote inval op het kamp in 2013. Het Openbaar Ministerie zegt dat agenten bij de grote politie-inval twee jaar geleden niets fout hebben gedaan.

Loading