'We zijn gewoon heel gewoon gebleven', Beerse Boys van vierde klasse richting hoofdklasse

05 jun 2015, 11:27Knipsels
BEERS - Het sprookje van Beers wordt het genoemd. In zes jaar tijd klom voetbalclub Beerse Boys van de vierde klasse naar de eerste klasse van het amateurvoetbal. Zondag kan de ploeg van trainer Henri van den Braak zelfs promoveren naar de hoofdklasse. Het sprookje houdt het dorp al weken in de greep. "Je kan nergens komen of mensen wensen ons succes. In de winkel, op straat... heel leuk!"

Loading