BOXTEL - De gemeente Boxtel heeft vandaag een overwinning behaald op het congres van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. Dat sprak zich in meerderheid uit tegen de winning van schaliegas. Boxtel en enkele andere gemeenten hadden daar via een motie om gevraagd.