TILBURG - Er is geen beter vermaak dan leedvermaak. Dat moeten ruim vijftig Willem II-supporters gedacht hebben. Roda JC lost volgend seizoen NAC af in de eredivisie en als dank daarvoor stonden de Tilburgse fans zondag langs de snelweg bij Tilburg om de supportersbussen van Roda JC te begroeten.