Strolegger in brand op aardbeienveld Etten-Leur

01 jun 2015, 22:45Knipsels
ETTEN-LEUR - Een strolegger op een aardbeienveld in Etten-Leur is maandagavond in brand gevlogen. In de verre omtrek was er rook te zien. De brandweer kon het vuur met enige moeite onder controle krijgen. Er zijn geen gewonden gevallen.

Loading