Stomdronken Bosschenaar scheurt over A12 en belandt in sloot, bijrijder gewond naar ziekenhuis

31 mei 2015, 14:20Knipsels
ZOETERMEER - Een Bosschenaar is zondagochtend met zijn auto in de sloot langs de A12 bij Zoetermeer beland. Hij zat stomdronken achter het stuur. Zijn 32-jarige bijrijder, ook uit Den Bosch, moest voor controle naar het ziekenhuis worden gebracht.

Loading