Spelersbudget NAC Breda wordt voorlopig gehalveerd; eerste werknemers op kantoor weg

03 jun 2015, 15:03Knipsels
BREDA - Het spelersbudget van NAC zal komend seizoen wellicht worden gehalveerd, van 3,6 naar 1,8 miljoen euro. De Bredase club degradeerde afgelopen zondag uit de eredivisie en moet daarom flink in de kosten snijden. Woensdag zijn ook al de eerste medewerkers ontslagen. Elftalleider Jim van Fessem stapte zelf op.

Loading