EINDHOVEN - NAC moet zo snel mogelijk terugkeren in de eredivisie. Het liefst binnen één seizoen. Dat zegt sportmarketeer Bob van Oosterhout van Triple Double in Eindhoven. Volgens Van Oosterhout hoeft even een pas op de plaats nog geen drama te betekenen voor de club. Pas als het jaren gaat duren, wordt het echt een probleem.