26°C
Vooral helder
Nieuws
Gemeente
112
Spelletjes
Contact
Sluwe nepagenten foppen 69-jarige man in huis Oosterhout: dieven gaan er met geldkistje vandoor
03 jun 2015, 14:04
•
Knipsels
Voeg toe als voorkeursbron op Google
OOSTERHOUT - Een 69-jarige man uit Oosterhout is dinsdagmiddag in zijn eigen huis beroofd door twee mannen die zich voordeden als medewerkers van de politie. Het criminele duo ging er vandoor met een geldkistje met spaargeld en sieraden.
Loading