'Slechtste raadsvergadering ever': boze raadsleden in Breda maken filmpje

06 jun 2015, 15:12Knipsels
BREDA - Het loopt niet zo lekker in de Bredase gemeenteraad. De sfeer bereikte tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdag een dieptepunt. Het moet maar eens afgelopen zijn met zeuren, jij-bakken en anderen beschadigen. Dat vinden althans raadsleden Tim van het Hof (D66) en Basile Lemaire (CDA). Zij maakten een filmpje, waarin ze hun beklag doen over de ‘slechtste raadsvergadering ever’.

Loading