26°C
Vooral helder
Nieuws
Gemeente
112
Spelletjes
Contact
Politie pakt dronken automobilist op die nog 3800 euro aan boetes open had staan
30 mei 2015, 20:58
•
Knipsels
Voeg toe als voorkeursbron op Google
DEN BOSCH - De politie in Den Bosch heeft zaterdag een hardleerse man opgepakt. Bij een controle op de Treurenburg werd een ‘alcomobilist’ aangehouden die een fikse borrel teveel op had. Vier dagen eerder was hij ook al gepakt.
Loading