26°C
Vooral helder
Nieuws
Gemeente
112
Spelletjes
Contact
Oud-bewoners breken in in huis in Den Bosch waar ze uitgezet waren wegens overlast
27 mei 2015, 18:08
•
Knipsels
Voeg toe als voorkeursbron op Google
DEN BOSCH - Een aantal huurders in Den Bosch is opgepakt in hun voormalige woning aan de Aartshertogenlaan. De Bosschenaren werden vorige week uit hun huis gezet omdat ze veel overlast veroorzaakten.
Loading