Oud-bewoners breken in in huis in Den Bosch waar ze uitgezet waren wegens overlast

27 mei 2015, 18:08Knipsels
DEN BOSCH - Een aantal huurders in Den Bosch is opgepakt in hun voormalige woning aan de Aartshertogenlaan. De Bosschenaren werden vorige week uit hun huis gezet omdat ze veel overlast veroorzaakten.

Loading