Nieuwe poortjes op station Roosendaal moeten zwartrijders weren

26 mei 2015, 6:54Knipsels
ROOSENDAAL - Op het station van Roosendaal worden dinsdagmorgen tussen zeven en negen uur nieuwe toegangspoortjes geïnstalleerd. Het gaat om tien nieuwe poortjes die hoger zijn dan normaal. Op die manier moeten zwartrijders worden geweerd en moet de agressie tegen treinpersoneel afnemen.

Loading