ROOSENDAAL - Op het station van Roosendaal worden dinsdagmorgen tussen zeven en negen uur nieuwe toegangspoortjes geïnstalleerd. Het gaat om tien nieuwe poortjes die hoger zijn dan normaal. Op die manier moeten zwartrijders worden geweerd en moet de agressie tegen treinpersoneel afnemen.