BREDA - De aandeelhouders van voetbalclub NAC komen maandagavond bij elkaar om over de toekomst van de club te praten. De Bredase club degradeerde vorig weekend uit de eredivisie en dat heeft vooral financieel grote gevolgen. Onderwerp van gesprek zal ook de positie van de Raad van Commissarissen zijn, het bestuur.