BREDA - Dat het elftal van NAC Breda er volgend seizoen compleet anders uitziet is een vaststaand feit. De Bredase club moet flink gaan bezuinigen, zo’n 30 tot 40 procent, en gaat dat ook doen op de post salarissen spelers. NAC Breda heeft in de Jupiler League minder inkomsten van tv-gelden en sponsors en om een sluitende begroting te kunnen neerleggen bij de KNVB moet dus ook de post uitgaven naar beneden.