Motorrijder belandt in sloot in Oud Gastel, gewond naar ziekenhuis

05 jun 2015, 00:20Knipsels
OUD-GASTEL - Een motorrijder is donderdagavond in de sloot beland naast de Kralen in Oud Gastel. Hij is met onbekende verwondingen door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Loading