Motorcrosser rijdt via de berm van viaduct af, verliest macht over het stuur en raakt gewond bij val

03 jun 2015, 21:09Knipsels
EERSEL - Een motorcrosser is woensdagavond gewond geraakt nadat hij van een viaduct is afgereden. De bestuurder reed door de berm naast de A67.

Loading