Memphis Depay over zijn 'neusgoal' voor Oranje tegen Amerika: 'Lelijkste goal ooit'

06 jun 2015, 00:31Knipsels
AMSTERDAM - In de categorie, het maakt niet uit hoe hij er ingaat, als hij er maar ingaat, de nu al befaamde 'neusgoal' van PSV'er Memphis Depay vrijdagavond in de vriendschappelijke wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Amerika. Volgens Depay inderdaad niet zijn mooiste. Erger nog, volgens hem 'zijn lelijkste goal ooit', zei hij tegen FOX.

Loading