Marianne Vos stelt rentree weer uit: focus voorlopig op herstel

02 jun 2015, 14:47Knipsels
MEEUWEN - Wielrenster Marianne Vos richt zich de komende tijd geheel op het herstel van de blessures die ze in het eerste deel van het seizoen opliep. Haar ploeg Rabo-Liv meldde dinsdag dat Vos haar doelen voor de rest van het jaar voorlopig aan de kant heeft geschoven.

Loading