Man verslikt zich in stuk vlees bij restaurant in Oosterhout

30 mei 2015, 22:14Knipsels
OOSTERHOUT - Een gast van bistro Merlijn in Oosterhout heeft zich zaterdagavond verslikt in een stuk vlees. De man nam een iets te grote hap, waarbij een stukje pees in de luchtpijp schoot. Medewerkers van de bistro schoten te hulp en konden het stuk verwijderen, zo laat de manager van de bistro weten.

Loading