Konijn in kooi achtergelaten langs A67 tussen Geldrop en Heeze: 'Vakantieseizoen is weer begonnen'

04 jun 2015, 21:46Knipsels
GELDROP - Een konijntje is met kooi en al achtergelaten langs de A67 tussen Geldrop en Heeze. Een medewerker van Staatsbosbeheer zag het kooitje donderdagmorgen staan. Het konijntje zat ervoor. Na enige moeite kon het diertje worden gevangen.

Loading