VEGHEL - Supermarktketen Jumbo is geschrokken van de bommelding bij en de ontruiming van een winkel in Groningen zaterdag. Het is het derde incident in Groningen in korte tijd. Het bedrijf wil zaterdag niets zeggen over het onderzoek en de beveiligingsmaatregelen.