Jochies stelen bestelbussen en gaan er spookrijdend vandoor in Uden

01 jun 2015, 14:19Knipsels
UDEN - Drie minderjarige jongens zijn zondag opgepakt omdat ze twee bestelbussen hadden gestolen in Uden. Na de diefstal gingen ze er met de voertuigen vandoor. De eigenaar van de bestelbussen wist de wagens zelf terug te vinden dankzij een track-en-trace systeem.

Loading