Jesse Klaver drinkt biertje met burgemeester Niederer op terras in Roosendaal

08 jun 2015, 17:13Knipsels
ROOSENDAAL - Jesse Klaver, de fractievoorzitter van Groenlinks in de Tweede Kamer, heeft maandagmiddag een biertje gedronken in Roosendaal. Dat deed hij op de Oude Markt met burgemeester Niederer. Daarmee lijkt de kou uit de lucht tussen de twee politici.

Loading