Je woont in de stad en je wilt toch een moestuin, de gemeente helpt want 'de stadsboer is hip'

03 jun 2015, 16:19Knipsels
HELMOND - Midden in de stad zul je niet gauw een weiland tegenkomen, laat staan een tractor. Toch willen stadsmensen ook graag hun eigen wortels en sla kweken. Gemeenten proberen daaraan mee te doen door braakliggende terreinen beschikbaar te stellen.

Loading