‘Ik ben ontzettend blij’, Roy Donders wint rechtszaak tegen Waalwijks reclamebureau over merknaam

03 jun 2015, 12:09Knipsels
WAALWIJK - Goed nieuws voor Roy Donders. De paillettenprins mag als enige de merknaam ‘Roy Donders' gebruiken. Dat heeft de rechtbank in Breda woensdagochtend bepaald. "Ik ben ontzettend blij. Het is mijn eigen naam en die hoort gewoon bij mij", zegt de huispakkenkoning tegen RTL Boulevard.

Loading