EINDHOVEN - De steun voor het openhouden van het IJssportcentrum in Eindhoven is overweldigend. De behoefte om in te spreken was zelfs zo groot dat er twee avonden voor werden uitgetrokken door de gemeenteraad. Inspanningen die hun vruchten lijken af te werpen. De ijsbaan nu sluiten, zou volgens voorzitter van ijshockeyclub Eindhoven Kemphanen 'politieke zelfmoord zijn'.