BUENOS AIRES - De Nederlandse hockeyers hebben woensdag een
oefeninterland tegen Argentinië gewonnen. De ploeg van bondscoach Max
Caldas was achter gesloten deuren in Buenos Aires met 2-1 te sterk voor het
gastland van de World Hockey League, die volgende week begint.