Hockeyers verslaan Argentinië met 2-1 in oefenduel: Helmonder Bob de Voogd scoort

28 mei 2015, 00:17Knipsels
BUENOS AIRES - De Nederlandse hockeyers hebben woensdag een
oefeninterland tegen Argentinië gewonnen. De ploeg van bondscoach Max
Caldas was achter gesloten deuren in Buenos Aires met 2-1 te sterk voor het
gastland van de World Hockey League, die volgende week begint.

Loading