Hockey World League: Oranje wint met 4-0 van Egypte

04 jun 2015, 22:37Knipsels
BUENOS AIRES - Het Nederlands hockeyteam is in Buenos Aires de Hockey World League begonnen met een 4-0 overwinning op Egypte.
Bob de Voogd opende in de eerste helft de score. Na rust was Steve van Ass trefzeker en scoorde Mink van der Weerden uit een strafcorner. Bob de Voogd scoorde tot slot zijn tweede goal.

Loading