BUENOS AIRES - De Nederlandse hockeyers hebben ook hun tweede groepswedstrijd in de World League in Buenos Aires met vier doelpunten
verschil gewonnen. Oranje was zaterdag te sterk voor Zuid-Korea: 6-2. Zondag is het eveneens nog ongeslagen team van Nieuw-Zeeland de tegenstander.