Hockey World League: Oranje ook te sterk voor Zuid-Korea

06 jun 2015, 18:51Knipsels
BUENOS AIRES - De Nederlandse hockeyers hebben ook hun tweede groepswedstrijd in de World League in Buenos Aires met vier doelpunten
verschil gewonnen. Oranje was zaterdag te sterk voor Zuid-Korea: 6-2. Zondag is het eveneens nog ongeslagen team van Nieuw-Zeeland de tegenstander.

Loading