OLDEBROEK - Zijspancrosser Etienne Bax uit Bergeijk heeft maandag in Oldebroek zijn tweede Grand Prix (GP) van het seizoen gewonnen. De Bergeijkenaar was samen met zijn Letse bakkenist Kaspars Stupelis in beide manches de sterkste. De Belgisch-Letse combinatie Jan Hendrickx-Elvijs Mucenieks legde beslag op de tweede plaats in het dagklassement. Daniël Willemsen reed met Robbie Bax aan zijn zijde naar een prima derde plek.