DEN BOSCH - De gemeente Den Bosch gaat in beroep tegen een verloren rechtszaak over de omstreden Bartenbrug. Den Bosch stelde bouwonderneming BAM verantwoordelijk voor de malaise met de brug, die de gemeente miljoen euro's kostte. De Raad van Arbitrage voor de Bouw zei dat de BAM niet verantwoordelijk is. Volgens de gemeente Den Bosch interpreteert de RvA de feiten verkeerd, daarom gaat de gemeente in beroep.