Degradatie stort NAC dieper in geldzorgen: 'Begroting voor volgend seizoen wordt een hels karwei'

31 mei 2015, 19:27Knipsels
BREDA - Degradatie uit de eredivisie drukt NAC verder in de geldproblemen. Het voortbestaan is niet direct in gevaar maar in het zwartste scenario moet er hard worden ingegrepen bij het personeel, kondigde directeur Justin Goetzee zondag aan na afloop van de verloren
play-offs. "Je wordt jaren teruggeworpen. We waren op de goede weg om NAC gezond te maken. Je loopt nu tegen een enorme hindernis aan. We moeten er alles aan doen om de inkomsten en uitgaven in balans te brengen."

Loading