EDMONTON - PSV-middenvelder Daniëlle van de Donk en Kirsten van de Ven uit Heesch hebben met het Nederlands vrouwenvoetbalelftal de eerste WK-wedstrijd ooit gewonnen. In het Canadese Edmonton werd Nieuw-Zeeland tijdens de nacht van zaterdag op zondag met 1-0 geklopt.