BREDA - Zo'n honderdvijftig inwoners van Breda hebben dinsdagavond op bedrijventerrein Stek met de gemeente gesproken over hoe de burgerbegroting van de stad in de toekomst eruit moet zien. Breda is de eerste grote gemeente in Nederland die vanaf 2016 met een burgerbegroting gaat werken.