Brand voor huis in Geldrop, bewoonster doet aangifte van brandstichting: ‘Ik sta nog te trillen'

27 mei 2015, 00:34Knipsels
HELMOND - Een schutting bij een huis aan de Waleweinlaan in Geldrop heeft dinsdagavond in brand gestaan. De bewoonster kwam thuis en zag vlammen van enkele meters hoog. Ze aarzelde geen seconde en probeerde het vuur eigenhandig te doven. “Ik pakte meteen de tuinslang en waarschuwde tegelijkertijd de hulpdiensten”, vertelt ze naderhand geschrokken aan Omroep Brabant.

Loading