26°C
Vooral helder
Nieuws
Gemeente
112
Spelletjes
Contact
Bram van Orten uit Eindhoven wint NK Monopoly en wil z'n pa opvolgen als wereldkampioen
07 jun 2015, 20:48
•
Knipsels
Voeg toe als voorkeursbron op Google
EINDHOVEN - Bram van Orten uit Eindhoven is de allerbeste Monopoly-speler van Nederland. Hij won zondag het Nederlands kampioenschap Monopoly in Den Haag. In de finale versloeg hij onder meer zijn broer Teun.
Loading