Bram van Orten uit Eindhoven wint NK Monopoly en wil z'n pa opvolgen als wereldkampioen

07 jun 2015, 20:48Knipsels
EINDHOVEN - Bram van Orten uit Eindhoven is de allerbeste Monopoly-speler van Nederland. Hij won zondag het Nederlands kampioenschap Monopoly in Den Haag. In de finale versloeg hij onder meer zijn broer Teun.

Loading