Boeddhistische tempel Buddharama in Waalwijk biedt misbruikslachtoffers excuses aan

02 jun 2015, 13:55Knipsels
WAALWIJK - Boeddhistische tempel Buddharama in Waalwijk heeft de slachtoffers van seksueel misbruik dinsdag excuses aangeboden. In een open brief betuigt huidig voorzitter Toine van Beek namens de tempel spijt 'voor de misdragingen van 'Mettavihari'. Dat is de monnik die vanaf de jaren zeventig volgelingen misbruikte in Waalwijk en op andere plaatsen in Nederland.

Loading