Bewoners Adonislaan Helmond mogen weer naar huis: 'Je ruikt de stank nog wel een beetje'

27 mei 2015, 22:18Knipsels
HELMOND - De bewoners van de door diesellucht geteisterde huizen aan de Adonislaan in Helmond kunnen eindelijk weer naar huis. De gemeente heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar wat er mis was met de huizen en de metingen waren positief. Woensdagavond kregen de bewoners te horen dat ze hun huis weermoge

Loading