BREDS - De Raad van Commissarissen van de zondag gedegradeerde voetbalclub NAC Breda blijft voorlopig in functie. Een aantal leden van het 7-koppige bestuur beraadt zich echter wel over hun positie. Onder meer Hubert Baardemans, verantwoodelijk voor het technische beleid, is er nog niet uit. Voorzitter Joost Gielen blijft in ieder geval wel aan: "Ik vind dat ik verantwoordelijkheid moet pakken."