Bas Verwijlen verliest kwartfinale, degenschermer uit Oss eindigt buiten top op EK

07 jun 2015, 18:10Knipsels
MONTREUX - Degenschermer Bas Verwijlen uit Oss is op de EK in Montreux niet in de buurt van de medailles gekomen. De hoog aangeschreven Zwitser Max Heinzer hield de Ossenaar zondag uit de kwartfinale. De veelvoudig Nederlands kampioen had tot in de derde periode uitzicht op een positief resultaat. Met nog twee minuten te gaan was de stand 7-7. Daarna scoorde alleen Heinzer nog: 15-7.

Loading