Auto op de A77 gaat in vlammen op ter hoogte van Boxmeer

08 jun 2015, 20:13Knipsels
BOXMEER - Op de A77 is maandagavond rond tien voor halfacht ter hoogte van Boxmeer een personenauto in brand gevlogen. De brandweer kwam ter plaatse om de brand te blussen. Het is nog onduidelijk hoe de brand kon uitbreken.

Loading