Auto belandt op zijn kant in Oss, hondje ontsnapt

06 jun 2015, 17:14Knipsels
OSS - Op de Graafsebaan in Oss is zaterdagmiddag een auto van de weg geraakt en op zijn kant terecht gekomen. De inzittende werd in de ambulance aan zijn verwondingen behandeld. De hond van de bestuurder zag zijn kans schoon om te ontsnappen.

Loading