BOXTEL - De wijk Breukelen in Boxtel wordt geteisterd door een serie branden. Binnen vier dagen was het vier keer raak. Zaterdagmiddag vloog een auto in brand die geparkeerd stond op de oprit van een huis aan de Corpus. Het lijkt erop dat alle vier de branden aangestoken zijn. Burgemeester Mark Buijs heeft daarom overleg gehad met de politie.