Aanhangwagen in brand gestoken voor huis in Steenbergen: geschrokken bewoners doen aangifte

31 mei 2015, 15:05Knipsels
STEENBERGEN - Vandalen hebben in de nacht van zaterdag op zondag een aanhangwagen in Steenbergen in brand gestoken. Dat gebeurde in de Primulastraat bij een huis. De bewoners van het huis hebben niets gemerkt van de brandstichting en schrokken zich die ochtend rot toen ze een zwartgeblakerd voertuig op de oprit zagen.

Loading