Aandeelhouders NAC gaan ongeveer 8 ton extra in gedegradeerde Bredase voetbalclub steken

08 jun 2015, 23:26Knipsels
BREDA - Een aantal aandeelhouders van voetbalclub NAC gaat extra geld in de club steken. Het zou gaan om zo'n 800.000 euro. Dat is maandagavond bekend geworden na een speciale aandeelhoudersvergadering.

Loading